حل مشکل سورفیس surface

MalekaniMalekani
1,925 بازدید

چند روزی با مشکلات سورفیس ها surface سپری کردم. این مشکلات به لیست زیر محدود می شوند.

  1. خطا بالا نیامدن ویندوز
  2. ارور بایوس
  3. خطا UEFI , BIOS
  4. Error عدم توانایی در تغییر حافظه اس اس دی

برای بالا نیامدن ویندوز می توانید با ورود به سایت ماکروسافت از این آدرس و وارد کردن کد سریال دستگاه سرفیس خود و مدل آن آخرین ریکاوری دستگاه خود را دانلود کرده و بر روی یک فلش 8 گیگابایتی فایل ری کاوری بعد از ساختن بوت ری کاوری بروی فلش کپی کنید ویدئو آموزش در سایت Microsoft موجود است.

حال فلش ریکاوری خود را به تبلت سورفیس خود متصل نمایید ، کلید های ترکیبی پاور را زده و رها نمایید و کاهش صدا را همزمان تا نمایش لودینگ صفحه نگهدارید. بعد از لود شدن فایل ریکاوری و کامل شدن آن کامپیوتر و یا تبلت شما درست شده. حال اگر ریکاوری با مشکل روبرو شده باید چه کرد.

برای حل مشکل چندین راه وجود دارد ، یکی از روش های تعمیر بایوس و یا استفاده از بوت حذف کننده surface است که با این روش حافظه کاملا حذف می شود. بعد از حذف کامل سیستم شما اقدام به نصب ویندوز نمایید برای این کار باید ابتدا با نرم افزار surface data eraser یک فلش بوت ساخته و آن را با سورفیس خود متصل نمایید و آن را مانند قبل با کلید های ترکیبی پاور را زده و رها نمایید و کاهش صدا را همزمان تا نمایش لودینگ صفحه نگهدارید تا روشن شود. بصورت خودکار برنامه اجرا می شود و چند پاسخ و تایید به نرم افزار دهید تا همه چیز پاک شود. درصورتی که اس اس دی شما خراب شده باشد یا یکی از بخش های اتصال به حافظه مشکل داشته باشد باید ابتدا حافظه اس اس دی خود را تعویض نمایید بهتر است به تعمیرگاه بایتی در مشهد سناباد 42 ساختمان 77 واحد 6 مراجعه نمایید.

درصورتی که خودتان می خواهید دستگاه را تعمیر نمایید باید ابتدا با حرارت مناسب نمایشگر را جدا نمایید و رابط اتصال صفحه را از برد به آرامی جدا نمایید محافظ SSD را جدا کنید بهتر است از اس اس دی سامسونگ M.2 V-NAND استفاده نمایید قاب حافظه را بسته و با چسپ دو طرفه مجدد صفحه نمایشگر را بچسپانید البته چسپ قبلی را با دقت بدون آسیب به صفحه پاک کنید.

دسته بندی تعمیر کامپیوتر
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.