ویروس های جدید کامپیوتر

MalekaniMalekani
834 بازدید

این روزها کاپیوترهای بسیاری برای تعمیر ویندوز و یا حتی آسیب های خطرناک تر به تعمیرگاه رایانه بایتی مراجعه می کنند. مشکل بیشتر آن ها ری استارت شدن مکرر و عدم نمایش خدا یا کرش کردن است که نتیجه عدم اهمیت به امنیت سیستم است پس از باز کردن فلش ها بدون اسکن آنتی ویروس جداً خود داری نمایید. ویروسی که جدیدا در بخش فنی بایتی کشف شد یک ویروس خط فرمان است که به هر نوع بوتی boot آسیب می رساند و باعث خرابی ویندوز می شود اگر دفندر Microsoft Defender را در ویندوز خود غیرفعال کرده اید آن را فعال نمایید. یا از بایتی یک آنتی ویروس نود 32 ایست خریداری کنید و نصب نمایید.

ویروس جدید بسیار قدرتمند است که توانایی افزایش پردازش سیستم کامپیوتری کاهش سرعت و آسیب به سخت افزار را دارد. توجه داشته باشید به سیستم آلوده هیچ حافظه جانبی را متصل نکنید ، زیرا باعث انتشار ویروس می شود. این ویروس برو روی بش Bash به صورت کامل تاثیر دارد و آن را نابود می کند.

قبل از نصب ویندوز حتماً حافظه ویروسی را با یک آنتی ویروس اسکن نمایید. سپس اقدام به نصب ویندوز نمایید. بعد از حل مشکل حافظه آسیب دیده تمامی حافظه های اکسترنال و فلش و… را اسکن نمایید. تا از حذف شدن ویروس از تمام حافظه های خود اطمینان حاصل نمایید. سپس مانند روز اول از تمامی حافظه ها و کامپیوتر های خود استفاده نمایید.

دسته بندی امنیت
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.